Ga naar inhoud

outlook 2000


Aanbevolen berichten

Ciao,

Ik ben een totale nitwit betreffende het gebruik van de computer. Helaas zit ik met een groot probleem. Mijn oude laptop moest vervangen worden en ik heb nu een samsung notebook.(mijn oude was een Acer).

Nu is alles overgezet maar helaas is Outlook2000 voor mijn emails niet terug te vinden.Volgens de verkoper/installateur was dit een programma en deze werden niet overgezet.

Nu zit in de outlook een aantal mappen betreffende mijn echtscheiding.En zoals u zult berijpen dus erg belangrijk

Ik heb al met de KPN kontakt gehad en zij zeiden dat ik het waarschijnlijk kwijt ben.

Ik heb nu windows live mail.

Omdat ik niet zo maar opgeef dacht ik , ik ga het eens op een forum vragen.

Let wel ik weet er dus helemaal niets van af.

Zouden jullie mij eventueel kunnen helpen om een oplossing te vinden.

Groetjes

Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat KPN gelijk heeft.

Je zegt zelf dat je een nieuwe pc hebt.

Als je de mails in outlook 2000 niet opgeslaan hebt, of er geen back-up van gemaakt hebt en dan op je nieuwe PC gezet hebt.

Ben je ze kwijt.

Heb je die oude laptop nog? werkt die nog?

Daar kan je misschien nog succes hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Ik heb de oude laptop nog en die werkt ook nog. Kan ik dan hiermee naar diegene gaan die me het note book heeft verkocht en alles heeft overgezet> Ik zou zelf niet weten hoe ik dit allemaal zou moeten doen.

Ik heb tot een half jaar geleden alles opgeslagen maar door ziekte van mijn moeder alles verder vergeten. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een oplossing.

Groetjes

Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die oude laptop nog hebt, en er niks verwijderd is, want om iets over te zetten hoeft het niet verwijderd te zijn, dan kan je die mails nog gewoon lezen of kopiëren naar bijvoorbeeld een cd of usb-stick.

Gewoon outlook openen in die oude laptop, je mails die je wil houden aanklikken en kies bij bestand opslaan als, sla het op als alleen tekst of html.

Sla ze op een USB-stick op als je die hebt.

Anders moet je die mails die je wil houden eerst effe opslaan in een map in mijn documenten ofzo, ook via opslaan als.

Dan een cd in je cd-brander steken en die map naar je cd branden.

Je kan dan je mails via usb- stick of cd openen en of opslaan in je andere pc.

Als je de mail aanklikt opent die automatisch met het bijhorende programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ciao hier ben ik weer.

Ik had word 97-2003. Nu heb ik dus I Pad. Helaas kan ik dus mijn documenten niet openen. Kan ik ergens het programma word 97-2003 gratis down loaden? Ik heb al veel gezocht maar ik kan niet het goede vinden. Bovendien is er het probleem van doc en docx.

Kun je me misschien aangeven wat ik moet doen.

Groetjes en bedankt alvast

Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil word documenten openen met je IPAD?

Daar heb je Office² HD voor nodig, het kost 5,99€ en kan je hier downloaden.

WORD97 of 2003 Kan je niet gratis downloaden.

DOC. bestanden zijn word- documenten gemaakt tot en met word 2003. Je kan die ook openen met word 2007/2010.

DOCX. bestanden zijn ook word- documenten maar dan gemaakt met word 2007/2010.

Die kan je niet standaard openen met office 2003 of ouder.

Er bestaat wel een tool om docx.bestanden toch te openen in een oudere versie dan word 2007.

Je kan word-bestanden die in office 2010 gemaakt zijn ook opslaan als doc.bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ciao Clarkie,

Ik was moe dus ik bedoelde niet IPad maar wordpad.

Doordat ik dus een nieuw notebook heb is het als volgt.

Mijn documenten staan dus wel op de computer maar ik kan ze niet openen. Ik had dus word97-2003 en er staat doc achter. Wat moet ik nu doen om al die documenten te openen.

Groetjes en sorry dat ik zoveel vraag

Janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.