Ga naar inhoud

addertje onder het gras?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vista is dermatig ontwikkeld dat het een volledig operationeel OS is. Alleen de overgang van XP naar Vista is nog zodanig recent, dat veelal niet alle software compitabel is op Vista.

Maar Vista is zeer gebruiksvriendelijk en raadt het ook zeker aan. Persoonlijk heb ik weinig problemen met dit besturingssysteem.

En als u een sli systeem koopt, zult u automatisch een tweede kaart erbij krijgen.

Tenzij u het zelf allemaal opnieuw inbouwt. U kunt dan, ook als u niet extreem zware eisen stelt, niet binnen een jaar achterlopen op het gebied van graphics en gamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als u een sli systeem koopt, zult u automatisch een tweede kaart erbij krijgen.

Tenzij u het zelf allemaal opnieuw inbouwt. U kunt dan, ook als u niet extreem zware eisen stelt, niet binnen een jaar achterlopen op het gebied van graphics en gamen.

welke 2 kaarten zitten er nu dan in bij deze pc?

- Nvidia Geforce 8800 GTS

-?

op gebied van graphics is deze pc dus een van de beste op de markt

ook de procesor behoort tot de topklasse?

de hele pc dus:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke 2 kaarten zitten er nu dan in bij deze pc?

- Nvidia Geforce 8800 GTS

-?

op gebied van graphics is deze pc dus een van de beste op de markt

ook de procesor behoort tot de topklasse?

de hele pc dus:p

De processor is zeker snel. en u zult het even moeten navragen,

maar een goed SLI systeem is 2 x dezelfde grafische kaart.

En u hebt inderdaad een goede pc als u deze besluit aan te schaffen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel is dit niet de snelste versie.

de nieuwere 8800GT is sneller en de nieuwe 8800GTS is nog weer iets sneller.

maar de oude 8800GTX is nog de snelste (daarkomt waarschijnlijk ook weer een nieuwe versie van uit binnenkort) en volgend jaar komt de 9xxx serie uit.

is in iedergeval wel een goeie kaart verder!

als j eniet goed overklockt (te veel wilt of slechte koeling) heb je kans dat je alles naar de sodemieter helpt.

maar dan ook echt alles.

een prijs schatting... rond de 900 euro nieuw denk ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je Yannick voor de edit : indd sli-systeem is optioneel.

Ik, maar dat ben ik persoonlijk, vind Vista goed genoeg voor een zware pc als deze, en ook toekomst gericht zal Vista meer perspectief bieden.

Houd rekening mee dat iedereen dat anders beleeft. Maar omwille van hoe lang je nog met de pc kan gaan zou ik voor Windows Vista Home Premium 32 bit kiezen.

de kaart is indd voldoende toereikend voor games, en er zullen altijd betere komen.

Regel even een goed prijskaartje;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.