Ga naar inhoud

Downloads gaan niet hoger dan 899 kb/sec


lufraki

Aanbevolen berichten

Wat ik ook download, maakt niet uit wat, maakt niet uit met welke download manager,

mijn download snelheid gaat NOOIT hoger dan 899 kb/sec, terwijl hij vroeger wel eens de 1,5 MB/sec haalde, ik ben niet op de hoogte van een of andere snelheids-block van mijn ISP ofzo dus ik vind het heel raar.

Alvast bedankt voor de oplossing :)

lufraki:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb het vooral over legale .torrents van gratis online MMOs zoals Archlord en Perfect World, dus deze werken niet zonder downloadmanager. De snelheden zien er vind ik zelf goed uit en geen reden voor een max download speed van 899

Download Speed: 22789 kbps (2848.6 KB/sec transfer rate)

Upload Speed: 848 kbps (106 KB/sec transfer rate)

Latency: 37 ms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de downloadmanager die mijn snelheid laag houd, ik heb al verschillende geprobeerd zoals Vuze, utorrent, Bittorrent, FlashGet etc; allemaal met hetzelfde resultaat: raakt nooit de 900kb/sec. Ook zijn de instellingen niet het probleem.

Het ligt ook niet aan de site zelf omdat alle .torrents dezelfde snelheid aanhouden (rond de 800 maar NOOIT 900)

Er zijn geen beperkingen bij Utorrent (gebruik ik op het moment) ik kon er vroeger gewoon 1,5 MB/sec mee krijgen, nu dus niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de downloadmanager die mijn snelheid laag houd, ik heb al verschillende geprobeerd zoals Vuze, utorrent, Bittorrent, FlashGet etc; allemaal met hetzelfde resultaat: raakt nooit de 900kb/sec. Ook zijn de instellingen niet het probleem.

Het ligt ook niet aan de site zelf omdat alle .torrents dezelfde snelheid aanhouden (rond de 800 maar NOOIT 900)

Er zijn geen beperkingen bij Utorrent (gebruik ik op het moment) ik kon er vroeger gewoon 1,5 MB/sec mee krijgen, nu dus niet meer.

Als je torrent programma's gebruikt om te downloaden ligt het meschien aan de aantal seeders die je hebt. Meschien kan dit helpen?

aangepast door StijnSH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een super gezonde seed/peer ratio

---------- Post toegevoegd om 07:24 ---------- Vorige post was om 07:22 ----------

probeer Bitlord eens, of Bitcomet

het kan toch ook iets met de poorten te maken hebben? dan heb je zo'n geel rondje bij je Utorrent.

Bedankt voor je reactie, maar Bitcomet --> zelfde probleem :)

De poorten heb ik ook gecheckt en die zijn gewoon open.

OPLOSSING: Het lag dus toch aan mijn verbinding. Deze is omlaag gegaan zonder dat wij het wisten.

aangepast door lufraki
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.