Ga naar inhoud

bijlagen niet kunnen openen


gajengel

Aanbevolen berichten

Helpers,

sinds kort is op mijn pc windows 7 ultimate 64bits geinstalleerd met office 2007. Sinds dit tijd komt het regelmatig voor dat ik bijlagen van mailtjes niet meer kan openen (soms ook wel). Dit betreft word en pdf bestanden. Soms kan ik een foto slechts gedeeltelijk zien, soms helemaal niet te openen. De foutmelding is iedere keer dat het bestand beschadigd is.

Voor mail gebruik ik microsoft outlook en als browser internet explorer. Acrobat reader heb ik de laatste versie gedownload.

wie kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan betekend het dat uw pdf lezer goed werkt.

Ga hiervoor naar Start --> Standaardprogramma's.

Klik dan op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

De lijst met bestandstypen wordt geladen.

Standaard wordt deze lijst gesorteerd op alfabetische volgorde van de bestandstypen, maar je kan ook op een knop boven de lijst klikken ( Naam, Beschrijving, Huidig standaardprogramma ) om de lijst daarop te laten sorteren.

Om een bestandstype aan een ander programma te laten koppelen selecteer je de regel met dat bestandstypen die je wilt wijzigen en klik je daarna op Ander programma ( rechtsboven ), dan kan je een ander standaard programma daarvoor kiezen:

In uw geval is dat pdf koppelen aan pdf reader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.