Ga naar inhoud

fout tijdens het verzenden van een opdracht


Gast michel50

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb hier een probleem met mijn windows 7, het is zo als ik via een link in mijn email of toepassing klik dat ik deze foutmelding krijg : fout tijdens het verzenden van een opdracht naar het programma .... hij opent wel op hetzelfde moment een nieuw venster maar er gebeurd niks omdat er niets in de adresbalk staat :hmmmm:... volgens mij is er iets met de instellingen van mijn internet explorer?

wie kan me helpen?

mvg

aangepast door michel50
Link naar reactie
Delen op andere sites

das eender welke link, geen enkele link werkt in mijn windows live mail 2011, telkens ik op eender welke link klik in mijn live mail komt er een foutmelding met "fout tijdens het verzenden van een opdracht naar een programma ...."

Ik heb geen office op mijn pc staan dus daar kan het niet aan liggen,het zou iets met DDE (dynamic data exchange) te maken hebben.... dus mijn IE internet explorer kan het niet openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog een andere browser op je PC? Zoals firefox of google chrome?

Stel die eens in als standaard, en probeer dan die links in je mail eens te openen.

Dan weet je toch al of aan het je mailprogramma ligt of ergens anders.

Ook kan je in IE eens naar internetopties gaan , kies geavanceerd, klik daar op opnieuw instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog een andere browser op je PC? Zoals firefox of google chrome?

Stel die eens in als standaard, en probeer dan die links in je mail eens te openen.

Dan weet je toch al of aan het je mailprogramma ligt of ergens anders.

Ook kan je in IE eens naar internetopties gaan , kies geavanceerd, klik daar op opnieuw instellen.

Klopt ik heb nu google crome geinstalleerd en als standaard ingesteld en nu heb ik dat probleem niet meer ;-)

dus ligt het aan mijn IE-8 daar is iets fouts mee!

Ik heb het al een paar keer laten herstellen via geavanceerd maar geen resultaat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dank je wel,ik zal het is proberen met die fixit ....;-)

---------- Post toegevoegd om 12:46 ---------- Vorige post was om 12:39 ----------

ik ga gewoon google crome houden als standaard explorer,toch bedankt voor die fixit en je hulp beste clarkie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.