Ga naar inhoud

Windows 7 problemen


Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Hey ,

Misschien hebben jullie dit ook het volgende al eens meegemaakt. Gisteren bij het bekijken van een filmpje op youtube blokkeert men pc volledig ( schermbeeld blijft hangen ) zelf ctr+alt+delete werkte niet. Vandaag ging mijn pc in slaapstand waarna ik hem terug wilde aanzetten maar het scherm wou niet meer mee ( scherm bleef in slaapstand en kreeg precies geen stimulus om terug in gang te schieten ). Dit zijn allemaal kleine probleempjes maar tegenwoordig komen ze toch vaker voor en omdat het een gloednieuwe pc is en nieuw beeldscherm vind ik het toch maar raar.

Ondervinden jullie ook vaak problemen met windows 7 ?

Vriendelijke groeten ,

Alvast Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen,

Mijn PC met windows 7 draait als een klokje.

Geen probleem waarvan je kan zeggen dit is nu wee typisch een windows 7 probleem.

Maar als je PC op allerlei manieren raar doet heb je misschien last van en virus, malware.

Dan zal je hier de hulp moeten inroepen van een expert die je een logje laat maken.

En je zo verder helpt om die problemen van je PC te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgend bij het aanzetten van mijn pc gebeurde het volgende:

Blauwscherm met witte tekst ( dumpen fysiek geheugen )

waarna een schijfcontrole volgde. Ik vind dit uiterst vreemd omdat ik de pc via de goede methode heb afgesloten. Kan dit door een probleem met de hardware te maken hebben of ligt het eerder aan de software?

Ik heb een logje gepost op het malware subforum.

alvast bedankt

Vriendelijke groeten,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.