Ga naar inhoud

DinoCapture 2.0 voor Windows7 en Vista werkt niet in Windows 7 maar wel in Vista


JOHANVAN

Aanbevolen berichten

Hallo,

een stom eenvoudig programmaatje dat moeiteloos op de laptop van mijn vrouw: (VAIO) draaiend op Vista kon worden geïnstalleerd kan ik helemaal niet op de dure desktop HP draaiend op Windows 7 installeren. Het proces lukt aardig tot ik het programma wil openen: dan verschijnt er een zeer vervelend bericht: "Dino Capture 2.0 werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is." Welnu men kan wachten tot men zalig wordt. Er komt geen melding...

Ik verwijderde reeds een achtmaal dit programma, wist alle sporen via CCleaner, sloot de pc af herinstalleerde de ganse mikmak maar het probleem treedt opnieuw op en blijft gewoonweg bestaan. Capture 2.0 is een programmaatje dat een kleine USB digitale microscoop van DinoLite aanstuurt.

Ik vermoed dat het hier een fout betreft in het stuurprogramma dat niet volledig verwijderd wordt bij het verwijderen van het programma.

Kan iemand me helpen a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.