Ga naar inhoud

Systeem herstel lukt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

Geacht forum, ik had PDF995 geïnstalleerd, en heb het programma later weer verwijderd, er bleven nog resten over, deze map en inhoud heb ik handmatig verwijderd, waarschijnlijk had ik dat niet mogen doen. Na het maken van systeem herstel kwam een melding in het scherm, zie bijlage, hopelijk kunnen jullie me helpen met een oplossing? Misschien via de prullenbak terug zetten, maar dan haalt de computer dit eerst weer weg denk ik? Zie bijlage svp

Systeem herstel werkte niet 19-1-11 10-52-00 uur.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost. Ik had nog een Herstelpunt wat vanmorgen vroeg door REVO Uninstall gemaakt was, na het opnieuw opstarten met dit Herstelpunt lukte Systeemherstel gelukkig weer. Wel heb ik heb gelezen tijdens de uninstall procedure van REVO, dat dit programma ook het register opslaat, maar dat zal ook door Windows gedaan worden denk ik? :hmmmm2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het register is eigen aan windows dus als er wijzigingen gebeuren worden deze automatisch opgeslagen door het systeem.

Als dus dit probleem is opgelost dan zal ik de vraag als dusdanig markeren.

Moesten er nog vragen zijn met betrekking tot dit probleem dan stuur je maar een prive bericht en dan openen we het topic terug.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.