Ga naar inhoud

Word document als bijlage versturen in e-mail


Heidi
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik weet niet of ik op het goeie forum ben, maar ik stel toch maar mijn vraag.

Ik heb mijn c.v. als worddocument en nu wil ik het meesturen met een sollicitatie. Ik kan dan zeg maar bladeren om het toe te voegen, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat ik moet uploaden.

Als ik het cv toevoeg, dan komt er in de desbetreffende balk c:/users etc. te staan. Krijgt diegene dan wel mijn cv te zien of is dat niet mogelijk omdat het op mijn c-schijf staat?

groet

Heidi:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke versie van outlook gebruik je?

in outlook 2007 gaat dat zo:

open outlook, kies een nieuw e-mailbericht.

klik op de paperclip (bestand).

je krijgt een venster" invoegen"

kies daar je CV

klik op invoegen

je cv staat nu als bijlage in je mail.

post-23245-1417704282,5834_thumb.png

post-23245-1417704281,9906_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het via een mail van hun, die je ontvangen hebt, die je wil beantwoorden???

Klik dan bovenaan je scherm in die ontvangen mail op beantwoorden.

Verder doe je het zelfde als in bericht 1.

Als het op een website is, en je moest uploaden komt er inderdaad c:/users etc. te staan en zal je word-doc verstuurd worden.

Dus het zal juist zijn wat je dan gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.