Ga naar inhoud

Vraagje over modem: Sagem VDSL2 Webr@cer 3464


rastablasta

Aanbevolen berichten

Yo dudes,

ik zit met een vraagje:

We hebben ons telenet abonnement opgezegd omdat hun "ongelimiteerd" downoaden een dikke rip-off is. We zouden nu overschakelen naar EPDnet.

Hun prijzen en aanbod zit er heel aanlokkelijk uit. Nu krijgen we er een modem (met ingebouwde router bij), de Sagem VDSL2 Webr@cer 3464.

Ik heb over deze modem wat proberen researchen op internet maar om eerlijk te zijn vind ik er niet echt veel over.

Nu vroeg ik mij af of jullie hier wat over weten.

Wij downoaden namelijk veel (om niet te zeggen heeeeel veel, zal wel tussen een halve en een volle terra/per maand liggen).

Nu zouden we graag weten of deze modem onze download gewoontes kan ondersteunen (maw dat we niet downoaden aan 5kb/s), en dat ons draadloos netwerk (wat dus blijkbaar in deze modem is ingebouwd) degelijk is. We zetten veel over via ons netwerk dus moet de router toch een degelijk stuk materiaal zijn.

hope you guys can help us out.

Grtz from Gent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens EDPnet kan je net als Telenet 30 Mbps downloaden.

Maar net als Telenet zal ook EDPnet het principe van Fair Use Policy inlassen.

Ook zullen zij zeker ingrijpen als je flink overdrijft met downloaden.

Normaal gezien kan u modem dat aan.

Verder zullen we deze topic sluiten wegens forumregels in verband met illegaal downloaden.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.