Ga naar inhoud

Betrouwbare site om codecs te downloaden voor SDHCcard


kimbeau

Aanbevolen berichten

Dat maakt weinig uit.

Ik installeer dat altijd met de instellingen die aangevinkt staan.

De Media Player Classic (bovenaan) dien je uit te vinken, anders installeer je een extra player mee.

post-20447-1417704288,997_thumb.png

In een volgend scherm dien je Windows Media Player aan te vinken.

post-20447-1417704289,1626_thumb.png

Er komt ook een scherm waar je kan kiezen tss een ganse resem audio en video codecs, deze mag je allemaal aanvinken.

Normaal gezien zou set-up nu moeten lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu een tijdje bezig met de filmpjes en heb een vreemde bijwerking... Wanneer ik uit het filmpje wil printscreenen tijdens het spelen, en ik wil hem plakken in Word dan speelt het filmpje in Word door. Ook wanneer ik de film op pauze zet en printscreen, verschijnt alleen het geminimaliseerde beeld in Word. Dit beeld kan ik wel snijden maar wanneer ik tevreden ben en het plaatje wil schuiven in Powerpoint bijvoorbeeld, schuift het bewerkte plaatje niet mee maar lijkt het gehele beeld ingebrand en kan ik alleen het kader verschuiven, niet het bewerkte plaatje.. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb omschreven? Hoe kan ik dit oplossen?

Ook kan ik de video's van het SDHC-kaartje niet importeren in Windows moviemaker.. Ze staan er niet tussen..

aangepast door kimbeau
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik je helaas niet mee helpen, dat valt buiten mijn ervaring...

Heb je al geprobeerd met het knipprogramma ipv met printscreen?

Je vindt het knipprogramma (in Vista en Windows7) onder 'bureauaccessoires' in je lijst 'alle programma's' die je bereikt onderaan na op je Windowsknop geklikt te hebben.

Ik denk dat je deze vraag (als knipprogramma niet lukt) best opnieuw formuleert in een nieuw topic, zo blijft het het meest overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.