Ga naar inhoud

D: schijf haast vol, maar C: nog ruim de helft beschikbaar, begrijp het niet


duman

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik weet niet hoe het komt maar mijn D: schijf zit bijna aan zijn max terwijl mijn C: schijf echt nog zeeën van ruimte heeft.

Alles wat ik in C: heb zit blijkbaar ook in D:, en als ik ruimte vrij wil maken door mappen uit D: te verwijderen gaan ze ook weg in C:

Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn je partities even groot?

Op welke partitie staat je windows?

Maak je automatisch back-ups?

Maak eens een screen van je schijfbeheer. En plaats die in een volgende bericht.

Schijfbeheer vindt je via configuratiescherm dan systeembeer, klik dan nog op computerbeheer daar zie je nu schijfbeheer.

Vergelijk ook eens je c met de D in je verkenner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok systeembeheer zegt:

C: 130,16 GB NTFS In orde (Systeem, opstarten, wisselbestand, actief, crashdump, primaire partitie)

D: 18,89 GB NTFS (Primaire partitie)

Ik denk dat ik in het verleden ooit een back-up heb willen pogen en dat die dat nu blijft doen, kan...

Zijn we iets met deze info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok systeembeheer zegt:

C: 130,16 GB NTFS In orde (Systeem, opstarten, wisselbestand, actief, crashdump, primaire partitie)

D: 18,89 GB NTFS (Primaire partitie)

Ik denk dat ik in het verleden ooit een back-up heb willen pogen en dat die dat nu blijft doen, kan...

Zijn we iets met deze info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.