Ga naar inhoud

e-mail 6


j.broer
 Delen

Aanbevolen berichten

Deze fout kan zijn dat uw inbox vol zit of gecrasht is , zorg dat je belangrijke mails een back-up van maakt.

Klik Start -> Zoeken .Tik in zoeken " *.dbx " en dan postvak in.dbx of inbox.dbx verwijderen. (natuurlijk wel uitvoeren wanneer OE afgesloten is)

daarna OE opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze fout kan zijn dat uw inbox vol zit of gecrasht is , zorg dat je belangrijke mails een back-up van maakt.

Klik Start -> Zoeken .Tik in zoeken " *.dbx " en dan postvak in.dbx of inbox.dbx verwijderen. (natuurlijk wel uitvoeren wanneer OE afgesloten is)

daarna OE opnieuw opstarten.

Omdat het gevaar bestaat dat als je de mails uit je inbox niet eerst saved zoal een backup, je die mails gaat kwijt zijn, heeft Kape een betere oplossing namelijk:

Sluit Outlook Express af.

Maak een nieuwe map met de naam Outlook Express op je bureaublad.

Selecteer ALLE dbx-bestanden in de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en plak ze in de nieuwe map op je bureaublad. Deze .dbx-mappen zijn verborgen bestanden. Je moet de optie "verborgen bestanden" eerst vrijgeven

Start OE opnieuw op. Je zal enkel enkele lege standaardmappen vinden. Als je nu terug kan ontvangen en verzenden (stuur een mail aan jezelf, wacht even en je mail moet terug binnen komen) zonder foutmelding, werkt je OE terug perfect.

Indien gewenst kan je de bestanden (en berichten) uit de map op je bureaublad terug importeren in OE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.