Ga naar inhoud

HELP Unattended Installation/Onbeheerde Installatie


Asdu

Aanbevolen berichten

Hoi

Mijn opdracht is om een Unattended Installation/Onbeheerde Installatie uit te voeren voor Windows 7 en Windows Server 2008R2.

-Windows Server 2008R2 MOET met WAIK (Windows Automated Installation Kit):

Ik weet ongeveer hoe je dit hier moet doen. Maar eens ik die .xml file heb wat moet ik ermee doen?

-Windows 7 moet op een andere manier, MAAR ik weet niet echt precies de welke?:

Op een of andere manier moeten er verschillende programma's erbij kunnen zoals

Microsoft Office, Adobe Reader,Winrar DIT MOET VIA PACKAGES???!!!

DUS al deze extra programma's moeten via PACKAGES aan de installatieproces van windows 7 toegevoegd zijn.,denk ik...simpel gezegd moeten ze ook automatisch geinstaleerd worden.

!!!Ik mag geen vLite gebruiken want die kerel doet moeilijk, vLite doet alles voor je in een paar simpele stappen.

Mijn vraag welk andere manier is er om een unattended installatie te doen van Windows 7 zonder WAIK. Het moet alles vanzelf installeren. Het besturingsyteem Windows 7 + de extra programma's en instellingen (utomatisch licensiekey invoeren/skippen,automatisch mijn domein joinen,users al automatisch aanmaken met elk hun verschillende rechten.)

Alvast bedankt

Groeten, Asdu

PS:Ik heb zelf al heel veel opzoekwerk gedaan maar telkens kom ik bij WAIK terecht.

aangepast door Asdu
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.