Ga naar inhoud

word


kloddertje

Aanbevolen berichten

Hallo hallo,

Ik heb een klein probleempje. In andere pc`s kun je het makkelijk vinden maar nu heb ik Vista en in het prgramma WORD kan ik niet mijn laatst gebruikten bestanden weg gooien.

Ik ben als volgt te werk gegaan-- Word- extra- tab algemeen- laatst gebruikten bestanden.

Maar dat laatste is niet te vinden.

Zou u mij kunnen helpen a.u.b. Dank u Kloddertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Word 2007

Klik op office knop

Klik op word-optie

Klik op geavanceerd

Daar vindt je bij weergave hoeveel documenten er mag opgeslagen worden.

In Word 2010

Klik op office knop

Klik op optie

Klik op geavanceerd

Daar vindt je bij weergave hoeveel documenten er mag opgeslagen worden.

Maar ook bij office knop / recent kan je onderaan aantal documenten verminderen.

En als je die wil verwijderen, moet je even in het register duiken. Druk op de START-knop en tik REGEDIT om de editor op te roepen.

Blader aan de linkerkant naar de sleutel HKEY_CURRENT_USER, SOFTWARE, MICROSOFT, OFFICE, 12.0, WORD, FILE MRU. In het venster rechts zie je nu de verschillende items staan (bij GEGEVENS zie je het pad naar het bestand). Klik op de sleutel die je wil verwijderen en druk op de DELETE-toets. Als je nu Word herstart, zal je zien dat dit specifieke item niet meer in de lijst voorkomt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.