Ga naar inhoud

Display driver stopped working ( na ram upgrade )


tjahzi

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb onlangs 4 gig RAM geheugen bijgestoken in mijn pc en sindsdien heb ik continu problemen met muziek/filmeditsoftware en games, de display driver valt uit.

mijn moederbord is gigabyte ep45 extreme en het begestoken RAM geheugen is van Kingston.

zou het probleem aan mijn moederbord kunnen liggen of aan mijn het bijgestoken ram geheugen? ik kijk al vol ongeduld uit naar een antwoord :)

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bevestigd mijn vermoeden: deze corsair en kingston zijn niet compatibel.

Voorstel: Ga met de kingstons terug naar de verkoper, leg het probleem uit en probeer te ruilen voor een setje corsairs van het type dat je al hebt.

Als dit niet lukt, koop dan een identiek setje kingstons en probeer de corsairs 2de hands te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.