Ga naar inhoud

msn inloggen lukt niet meer


magy

Aanbevolen berichten

Dag, mijn vriendin kan niet meer inloggen (frankrijk) haar paswoord wordt geweigerd, ik stelde een nieuw paswoord in, met "geheime" vraag, = ok, " meld je nu aan ..." lukt nog niet ! ! ! ( wou haar helpen...)

Hoe kan dit opgelost worden, gisteren had ze " al teveel pogingen gedaan "met haar oude paswoord....... nu vanmorgen, lukte het mij ook niet en wijzigde dus haar oude paswoord, helaas, onmogelijk in te loggen !

Dank bij voorbaat, grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor je antwoord... ik kan op mijn pc met haar adres ook niet aanmelden, niet met oud paswoord, niet met het nieuwe, steeds melding verkeerd paswoord....... haar gegevens die ze bij het aanmaken van haar adres kent weet ze ook niert meer ! Dus kent enkel nog haar oude paswoord en antwoord op haat geheime vraag, die ik antwoorde om nieuw paswoord te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer het paswoord en gebruikersnaam grondig ook op gebruik van hoofdletters en kleine letters.

Andere opties om wachtwoorden te achterhalen zijn tot onze spijt verboden op dit forum.

Verder kan je nog het volgende doen:

Op deze link kan je aan de rechterkant klikken op de status van de service controleren.

post-23245-1417704304,2602_thumb.png

Op deze link vindt je meer uitleg wat je nog kan nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.