Ga naar inhoud

Hoedoejedat.be


Gast el_geronimo

Aanbevolen berichten

Leuke site, erg gecharmeerd door de zachte kleurenkeuze (en daardoor een duidelijke leesbaarheid). Slechts één negatieve opmerking. De pagina's worden een beetje té volgepropt. Tussen de balk links, het middenstuk en de balk rechts, zou ik persoonlijk een kleine open (evt. witte) marge creëren die wat meer "lucht" aan de pagina's geeft. Verder : niets dan felicitaties wat de opbouw betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lettergrote van de menu's links en rechs zou ik kleiner maken, zodat het midden centraler staat. De footer met je copyright enzo moet veel kleiner. Dit is aanvullende informatie en mag de aandacht van de gebruiker niet wegtrekken van het doel, het centrale deel, anders al goed op weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
De lettergrote van de menu's links en rechs zou ik kleiner maken, zodat het midden centraler staat. De footer met je copyright enzo moet veel kleiner. Dit is aanvullende informatie en mag de aandacht van de gebruiker niet wegtrekken van het doel, het centrale deel, anders al goed op weg :)

Zoals tom al zegt hierboven mag de footer een stuk kleiner kwa letter type, deze neemt teveel weg van de inhoud maar voor de rest mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.