Ga naar inhoud

Kan .NET Framework 4 maar niet installeren.


cout

Aanbevolen berichten

Kurtt zal ook nog met een ander topic bezig zijn waar die photoshop in voor komt.

Zal zich daardoor effe gemist hebben.

Maar vergissen is gelukkig menselijk.

Wat die ruimte vrij maken betreft, al wat je gemakkelijk en veilig kan verplaatsen kan je best naar die andere partitie omzetten.

Om weer een tijdje verder te kunnen zou ik toch nog minstens 10GB extra ruimte vrij maken.

Als je maar 1 dvd-rom hebt heb je toch verschillende virtuele cd-rom stations.

Maar we gaan nog even wachten of Kurtt iets gevonden heeft over die foutmelding.

Die extra vrije ruimte vrijmaken kan je al doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier probeer je .net framework te installeren?

Controleer eens of in één van je virtuele cd-roms nog een programma actief is.

Unmount dan die virtuele cd-roms eens.

Die andere programma's die je niet kan installeren, gebeurd dat vanaf de juiste drive- letter?

Als je daemon tools daar maar niet voor iets tussen zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

k Heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd dat framework te installeren.Rechtstreeks vanop de site : Download details: Microsoft .NET Framework 4 (Web Installer)

of via het programma (nl. Spotnet) dat ik wil installeren (wordt erbij geleverd en is noodzakelijk om het programma te laten draaien)

Misschien zit daemon er voor iets tussen. Ik heb het aantal virtuele schijven al eens uitgeschakeld.

Eens zien wat dit geeft.

Ik hou je op de hoogte.

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

k Heb het probleem uiteindelijk zelf kunnen oplossen.

Blijkt dat Framework4 SP1 nodug heeft.

SP1 was nooit op mijn comp geinstalleerd, omdat de installatie tegengehouden werd door mijn antivirus.

De oplossing vond ik ik hier:

Tien redenen waarom Servicepack Vista (SP1) niet wil installeren, 0x800F0826, KB936330, 80041315,

Bij deze dus opgelost.

Ik wil toch nog een dank je sturen aan de mensen die dit forum ondersteunen.Hoewel jullie de oplossing niet direct vonden, hebben jullie me wel "getriggerd"(zoals dat dus heet)

Doe zo verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.