Ga naar inhoud

ik heb een goede game pc nodig!!!


joriboy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb de binnenkant vaak gezien bij een vriend ik heb ook ooit mee geholpen maar als je een samenstelling maakt van 800 ga ik daar voor sparen. oja heb je voor 800 wel een goede game pc?

---------- Post toegevoegd om 08:18 ---------- Vorige post was om 08:17 ----------

en hoezo zegt hij 1 + 1 blijft twee?

---------- Post toegevoegd om 08:22 ---------- Vorige post was om 08:18 ----------

heb jij anders geen handig forumpje waar ik meer leer van de computer van binnen? want ik weet wel wa maar ik heb gehoord dat het aardig wat uurtjes kost om het te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

de lag heeft ook veel te maken aan je internet connectie, speel met kabel dat versnelt al met +- 50%,, hebben ze tege mij gezegd altans, maar voor 400 euro (200 euro beeldscherm) ben je echt NIET vele, kan je niet echt een goede pc van kopen die gemiddelde aan kan, maar als je al een pc hebt, waarom bespaar je dan niet op dingen? Moet echt alles nieuw zyn? en ik speel nu nog op een heel oud scherm, zo'n grote bak, tot ik geld heb voor beter scherm (of 2), dus daar kan je eventueel mee wachten. Dit is de pc die ik ga kopen --> Azerty daar kan je eventueel nog wat aan aanpassen zodat de prijsklasse je bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.