Ga naar inhoud

Installatie SP1 voor Windows 7


Gast v2.01

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik kan Service Pack 1 voor Windows 7 niet installeren.

Volgende foutmelding: ERROR_INVALID_PARAMETER(0x80070057)

Iemand enig idee wat dit betekend?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

V2.01.,

>>> Opgepast <<< Ik heb even op de Engelstalige Google gedaan wat ik hiervoor voorstelde. Gelukkig heb ik McAfee site advisor en WOT (Web of Trust) en kon ik zien dat de eerste site »restoreguard.com« onveilig is! Maar alle andere die volgen zijn wél veilig. Niet tientallen maar nog meer suggesties om je 0x80070057 probleem op te lossen.

Suc6! | WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie & V2.01,

Ik vermoed at het om Service Pack 1 voor Windows 7 gaat die sinds vannacht beschikbaar is via Windows Update (Wednesday patch). Door »0x80070057« in te geven via de Engelstalige Google is V2 blijkbaar niet de enige die met deze foutmelding wordt geconfronteerd.

Hopelijk geraak je er zo uit. Tenmindste ikzelf heb altijd foutmeldingen op die wijze, zonder extra hulp, kunnen oplossen. Je moet wel de Engelse taal machtig zijnals je het zo doet.

Suc6! | WaWa

aangepast door WaWa
correctie tekst
Link naar reactie
Delen op andere sites

V2.01,

Ik kan je alleen maar de raad geven verder »0x80070057« in te geven via de Engelstalige Google. Blijkbaar ben je niet de enige die met deze foutmelding wordt geconfronteerd. Hopelijk geraak je er zo uit. Tenmindste ikzelf heb altijd foutmeldingen op die wijze, zonder extra hulp, kunnen oplossen. Je moet wel de Engelse taal machtig zijn als je het zo doet.

Suc6! | WaWa

aangepast door WaWa
correcties
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.