Ga naar inhoud

Video kaart


Pst

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb in mijn laptop een nvidia 310M video kaart.

Maar zodra ik een spel speel (wat mijn vorige laptop wel aankon die zwakker was) lagg ik gigantisch

Dus ik keek in mijn apparaat beheer of hij er tussen stond en of ik er eventuele drivers voor kon vinden. Nou die had ik gevonden, maar het installeren had geen nut.

Nu gebruikt hij de intel graphics HD, i.p.v mijn oficeele video kaart.

wat moet ik nu doen?

ow laptop type is : asus K52Jc

error tijdens het installeren

14xctpy.jpg

aangepast door Pst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

is jouw grafische kaart wel/niet (?) zichtbaar in apparaatbeheer of niet, da's me niet echt duidelijk?...

Of, heb je hetzelfde probleem als ik hier : ( http://www.pc-helpforum.be/f111/grafische-kaart-onzichtbaar-apparaatbeheer-31578/ ) ?...

Indien ze wél zichtbaar is kan je misschien eens proberen om de drivers te downloaden via de site van Asus ipv via Nvidia ?...

Link naar Asus-site : ( ASUSTeK Computer Inc.-Support- ).

Grtjs.

aangepast door Asus
niet-werkende link vervangen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik dat je met dezelfde problematiek opgescheept zit als ik op mijn N61Jv.

Je kan proberen de stappen te doorlopen die ik gemaakt heb...zie mijn link in bericht 2.

Als ultieme poging heb ik hem nog teruggezet naar zijn fabrieksinstellingen (via recoverypartitie F9) net voor ik hem 'binnen bracht', maar ook dan was mijn grafische kaart niet zichtbaar.

Ik heb zaterdag contact gehad met de winkel waar ik hem kocht, normaliter zou ie deze week terug moeten zijn.

Je leest dan wel in mijn topic hoe het verlopen is.

Als jouw K52Jc nog in garantie is zou ik toch sterk overwegen om hem te laten herstellen.

Nu is het nog kostenloos en dan kan je ook gebruik maken van al zijn mogelijkheden (cfr je probleem bij het gamen), door kocht je hem toch wel voor vermoed ik.

Ook als je hem ooit verkoopt is het belangrijk dat ie ok is.

Volg mijn stappenplan eventueel, ik lees het desgevallend wel hoe het bij jou verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat niemand over twijfelen, elke fabrikant en verkoper weet wat er onder de 'motorkap' (dient te) zit(ten).

Bij mij hebben ze zelfs niet naar de factuur gevraagd, dat hebben ze opgezocht in hun systeem, naam opgeven was voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.