Ga naar inhoud

Windows messenger account is geblokkeerd


Danjacq

Aanbevolen berichten

OK. Die code is ook nog maar sinds vrijdag dus ik zal nog even geduld moeten hebben (wat niet mijn sterkste kant is).

Volgend antwoord heb ik ontvangen van hen:

We hebben een forum gecreëerd voor privé discussies in Windows Live Solution Center waar je verder contact kan onderhouden met betrekking tot je verzoek. Klik https://windowslivehelp.com/liveidtempauth.aspx?id=2CEA6D05-DCA0-4AED-BE69-8379D7130BA2 om ons privaat forum te bezoeken. Je kan eender welk moment nakijken, je antwoorden bekijken of commentaar achterlaten.

Maar een leek als ik begrijp daar iet veel van op die link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik denk kom je met die code op een privaat forum waar je vraag gesteld is.

Daar ga je ook een antwoord en oplossing moeten krijgen.

Je geeft zelf aan dat je afgelopen vrijdag pas die code hebt ontvangen.

Je zal dus nog even geduld moeten hebben.

Wel kan je een nieuw live-id aan maken.

Want je gaf zelf al te kennen dat je e-mailadres niet meer klopt.

Je zal dan wel een nieuwe gebruikersnaam en paswoord moeten maken.

Via deze link kan je een live-id aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het privé forum zal er een ganse procedure worden gestart door iemand van Microsoft om je identiteit te controleren. Deze persoon zal je dus allerlei vragen stellen. Welke dat zijn weet ik niet. Eens ze met de procedure zijn gestart gaat het snel vooruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.