Ga naar inhoud

Trust luidsprekers 2.0 doen het niet


Bren1900

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe installatie op mijn pc van windows xp gezet en nu doen mijn luidsprekers het niet , ik kan ook totaal niets aanvinken of de volume regelen .

Wie weet raad ?

---------- Post toegevoegd om 20:59 ---------- Vorige post was om 20:55 ----------

Als ik het stekkertje in de pc steek brommen me luidsprekers trouwens wel , beetje gekraak.

---------- Post toegevoegd om 21:09 ---------- Vorige post was om 20:59 ----------

http://speccy.piriform.com/results/ktX1A1wzbYyujEsLkywoUgg Even het forum door genomen en alvast speccy erop los gelaten (wat het ook is ) misschien hebben jullie aan deze info wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je in apparaatbeheer nog gele vraagtekens of iets in het rood staan?

Kies uitvoeren

daar typ je devmgmt.msc in het lege vak.

Dan ben je in apparaatbeheer.

Heb je alle drivers (moederbord, videokaart, geluid enz..... geïnstalleerd?

Heb je het stekkertje van je box in de juiste aansluiting zitten?

Licht groene aansluiting!

Je logje geeft aan geen geluidskaart aanwezig.

aangepast door clarkie
logje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee , kwam niet eens op internet door via me laptop drivers te downloaden is het me per ongeluk gelukt om de juiste driver voor het internet te pakken en hij werkt . Multimedia-audiocontroller staat een geel vraagteken bij en bij Videocontroller ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een 2e handse zo zelf in elkaar gebouwde :S

---------- Post toegevoegd om 21:28 ---------- Vorige post was om 21:24 ----------

Heb je hier misschien wat aan ?

Moederbordnaam Intel La Crosse D865GLC

Firmanaam Intel Corporation

---------- Post toegevoegd om 21:29 ---------- Vorige post was om 21:28 ----------

Moederbord ID 63-0100-000001-00101111-062204-iSPGDL_G$BF865001_BIOS DATE: 06/22/04 03:49:15 VER: 08.00.10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.