Ga naar inhoud

Verminderde functionaliteit programma's/slideshows/Excell/Powerpoint


Aanbevolen berichten

Bij aankoop van laptop installeerde ik een legale versie Microsoft Office 2003. Sinds effectieve internetaansluiting enkele maanden later, werd blijkbaar de proefversie van Microsoft Office Home and Student 2007 geactiveerd, waarvoor 25 beurten konden geconsumeerd worden. Sindsdien wordt er bij openen van Slideshows e.d. telkens een code voor de Microsoft Office Home en Student 2007 gevraagd (die ik niet heb, en niet nodig vind vermits ik reeds Office 2003 heb) met melding dat functionaliteit van programma's wordt beperkt. Bij afspelen van o.a. slideshows wordt dan de begeleidende muziek geblokkeerd (héél soms nog wel muziek), in Excell heb ik geen toegang meer tot aangemaakte bestanden, enz.

Ook recent aangemaakte Powerpointpresentaties in 2003 worden bij heropenen automatisch in versie 2007 geopend, waarin dan niet meer gewerkt kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal op je laptop een probeerversie van office 2007 staan.

Als je office 2003 bezit en je wil die versie 2007 niet kan je die office 2007 verwijderen.

Ga naar configuratiescherm.

Dan naar programma's en onderdelen.

Kijk of daar office 2007 home en student staat, verwijder het daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.