Ga naar inhoud

geen geluid


dindo

Aanbevolen berichten

sinds enige tijd is het geluid van de ingebouwde speakers op de monitor uitgevallen.

via het luidsprekertje op de taakbalk lukt het niet, ook via het programma van de monitor krijg ik geen geluid meer.

ik kan dus via mijn beperkte kennis het geluid niet herstellen, is er iemand die me kan helpen dat probleem op te lossen?

bedankt

dindo

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eerst waar het probleem ligt steek als je kan eens oortjes van een muziekspeler of iet met een 3.5mm jack in de poort (meestal de groene en als die der niet is wss de zwarte poort) en draai even wat muziek of geluid en luister of je dat hoort door het oortje

als dat zo is dan weet je dat het probleem niet bij de pc zit dan kan je kijken door de muziek speler eens aante sluiten op dat kabeltje van het scherm en daar eens muziek te laten spelen en zo te luisteren of er geluid uit komt als daar dan geen geluid uit komt dan weet je al of het schrem of aan de pc ligt wat al een heel stuk dichter is voor een oplossing

dus probeer dit eens en laat dan iets horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.