Ga naar inhoud

Hotmail account geblokkeerd


piggyfox

Aanbevolen berichten

hallo ik heb het zelfde probleem al voor de tweede keer . er komt niemand aan mijn pc . en toch geblokt . ik heb windows 7 . en heb een gmail aangemaakt voor antwoord , maar net wat piggyfox zegt je word van het kastje naar de muur gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik heb het zelfde probleem al voor de tweede keer . er komt niemand aan mijn pc . en toch geblokt . ik heb windows 7 . en heb een gmail aangemaakt voor antwoord , maar net wat piggyfox zegt je word van het kastje naar de muur gestuurd.

Dus jij krijgt ook geen oplossing.

Maak je dan ook een ander e-mail-account?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik had( heb ) het zelfde probleem als piggfox. ik heb de code wel gekregen en gebruikt maar kom er niet verder mee , dan gaat het 1 dag goed en dan weer geblokkeerd , raar raar maar waar ik gebruik de laptop alleen . en toch word ie telkens geblokkeerd . ik heb een nieuwe id aangemaakt en nu maar afwachten wat er verder gebeurt. ik zit nu alleen met de contacten , hoe ik die weer terug krijg. pffff wat een gedoe. ik heb ook een gmail aangemaakt voor het geval dat !!!!!!!. ik vind beveiligen goed maar dit is toch wel extreem. sterkte voor die gene die er ook last van hebben. en een oplossing hebben gevonden , dan hoor ik het graag. groetjes yoy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.