Ga naar inhoud

[OPGELOST] data transfer switch


tibzie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben iemand die in het algemeen redelijk veel afweet van pc's e.d. , maar nu heb ik van iemand 2 data transfer switches gekregen en ik zou niet weten wat ik ermee kan aanvangen, heeft er iemand soms enig idee? Ik heb al gegoogled maar zonder veel resultaat.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet om een printer te delen of dergelijke?

Dat je 1 printer aansluit op 2 pc's?

ik kan ook verkeerd zijn, ik weet het niet helemaal.

Ja ik denk dat ook maar ik heb er 2 en de ene heeft outputs en inputs die overeenkomen met die van de printer maar de andere trekt meer op de VGA outputs en inputs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is het dan ook mogelijk om bv. 2 beeldschermen op een laptop aan te sluiten d.m.v. de vga inputs ? Want de printer interreseert mij niet zo direct omdat ik over een netwerk printer beschik en die werkt toch met de usb poort. Maar is het eigenlijk mogelijk om met de vga data transfer switch te kunnen switchen tussen beeldscherm en beamer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, betreft gewoon 1 printer switch voor 1 printer op 2 pc's en 1 VGA switch voor 1 pc en meerdere schermen, opgelet, de vga switch is een cloon van uw scherm, dus wat je ziet op uw gewoon scherm zie je ook op't ander scherm. Wij hebben in de winkel een VGA switch met 1 pc aansluiting en 24 scherm aansluitingen, gebruiken dit om meerdere schermen in werking te tonen aan onze klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.