Ga naar inhoud

[OPGELOST] divx en avi films branden


Yannick

Aanbevolen berichten

beste mensen,

met welke functie/programma kan ik volgens jullie het beste divx en avi films branden.

ik zeg functies erbij aangezien ik over nero 8 ultra beschik, misschien zit hier al een goede brandfunctie in (zou ze graag op dvd speler willen kijken)

alvast bedankt voor het mee denken.

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn hier verschillende programma's voor. Zelf ben ik tevreden met CDBurner XP Pro. Het is gratis op het internet te verkrijgen. Wel is het zo, dat als je een Avi op je DVD speler wilt afspelen deze speler DIVX codecs moet ondersteunen. Anders gaat het niet en is de film niet afspeelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatste was ik reeds van op de hoogte ;) bedankt om het nog een keer te zeggen voor de andere leden die dit misschien nog niet wisten.

misschien zou een converter ook nog wel kunnen? dat het van divx naar .bup of naar .vob word geconverteerd en dat ik het op die manier kan branden als een normale dvd.

weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik voor alle divx of avi 'convertX to DVD'. Da's vrij eenvoudig in gebruik en snel. Ge kunt er ook een ondertitel bij voegen. Vroeger gebruikte ik DVD Flick maar het resultaat was toch niet dat. Geluid uit of sync enz... en het duurde soms tot drie uur om een film te converteren naar Mov terwijl dat met 'convertX to DVD' maar zo'n veertig minuten duurt.

Het is zelfs al zo ver dat ik 'convertX to DVD' gebruik in de plaats van DVD Shrink, en dan in combinatie met DVD decrypter. DVD decrypter om bv een DVD van zijn copieerveiligheid te ontdoen en 'convertX to DVD' om het op een DVD5 formaat te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.