Ga naar inhoud

hoe kan ik berichten doorstuuren met mijn nintendo dsi


Aanbevolen berichten

ik heb een nintendo dsi en mij zusjes ook.

maar ik heb een kasa softwere gevonden aleen nou wou ik graag en .nds ding maken om op zo'n r4 te zeten maken om dan de besteling op te kunnen nemen en door te sturen naar een andere dsi en waar je ook alles neer kan zetten van dranken en zo. dat je met het pennetje op het artikelen drukt en je dan de bestellingen door stuurt naar de andere nintendo nu deed ik het wel is met dat pictotjet maar dat werkt niet zo heel erg snel en handig.

(het mag ook zij dat je het maar met 1 nintendo de artikelen erin hebt staan en dan naar de andere stuurt en dat het daar in pictotjet verschijnd op de nintendo.

aangepast door De jong
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat bedoel ik niet ik wil gewoon bestelingen op nemen en ze dan met de hand invoeren in de laptop. want dan stuurt hij het naar een andere nintendo of als dat kan dat je een bericht op de laptop krijgt aleen dan moet het via een wifi netwerk denk ik.

aangepast door De jong
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch over Games console Nintendo.

Ik weet niet wat de mogelijkheid is met Nintendo omdat ik zo'n een toestel niet hebt.

Maar waarom werkt je niet met een kassa-systeem in combinatie met bonprinter?

Een bonprinter kan je zetten waar je wilt.

Over welke kassa software hebt je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik wil de bestelingen opnemen en doorstuuren naar een andere nintendo en dat ik het bij een andere nintendo kan zien wat er alemaal is bestelt en het liefst ook dat je er nog wat dingen in kan zetten van sinas cola enz.

kan dat????????????????????

aangepast door De jong
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft geen zin om meerdere keren in een topic te posten in de hoop dat er zo sneller zal geantwoord worden op uw vragen.

Wij zijn ook maar vrijwilligers en doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te behandelen. Bovendien weten wij niet op alles (onmiddellijk) een antwoord.

Gelieve wat meer geduld te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.