Ga naar inhoud

Mijn muis kan nergens meer op klikken....


Aanbevolen berichten

Ik weet niet zo goed in welk forum dit probleem thuishoort en heb maar voor deze gekozen....

Van het een op het andere moment kon ik 1,2 of 3 x ergens op klikken met mijn muis en deze weigerde daarna alle diensten....

Ik kan vaak wel ergens op gaan staan, iets aanklikken maar het commando word dan niet uitgevoerd, mits ik dan enter, dan lukt het wel....Maar bv wegklikken op kruisjes kan dan weer niet, zodat ik op een gegeven moment vastloop en alleen nog de mogelijkheid heb om opnieuw op te starten....Waarna de gehele ergernis weer opnieuw begint....

Heb 4 verschillende muizen geprobeerd waaronder een gloedje nieuwe, van draadloos, tot usb en groene plugin, maar allemaal vertonen ze hetzelfde beeld....Dus het ligt vermoedelijk niet aan de muizen zelf, die werken op mijn andere pc's normaal en goed....

Dacht eerst dat het aan mijn windows 7 lag, die eigenlijk net iets te groot is voor mijn pc en heb er een ander besturingssysteem opgezet, maar ook unbuntu 10.10 werkt nu niet naar behoren, ook hier weer hetzelfde probleem....

Ik zit te wachten op windows xp die ik krijg toegestuurd en die wel goed is voor deze pc, maar daar moet ik nog even op wachten helaas....Kan dat evt het probleem zijn?

Kunnen jullie me hierbij helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee met XP zal het probleem niet opgelost worden want als de muis bij Ubuntu niet werkt dan mag je wel zeker zijn dat er iets mis is met uw moederbord ofwel BIOS instelling verkeerd is.

Dat laatste acht ik heel laag dat het probleem is.

Laat uw moederbord even testen in de computerzaak.

Het kan ook zijn dat uw dvd-rom speler niet goed werkt maar of dat ook een muisprobleem is bij Ubuntu twijfel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dvd rom speler funktioneerde prima tot nu toe....Toen ik dat muisprobleem had op windows, heb ik er unbuntu opgezet en dat ging zonder al teveel problemen....Ik zal het moederbord laten testen zodra ik daar financieel de mogelijkheid toe zie....

Dank je wel voor jullie antwoord en jammer dat ik het niet eenvoudiger kan oplossen....Maar ik vermoed idd dat het in de pc zelf zit, zal binnenkort de bios instelling na laten kijken, daar komt binnenkort iemand voor langs....Alleen heb ik daar niks aan of in veranderd, dus dat zal wel heel vreemd zijn als dat wel zo is....Hopelijk kan ik het oplossen, dank je wel voor je hulp stegisoft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.