Ga naar inhoud

USB Adio Codec


Stanny

Aanbevolen berichten

Beste,

Met Music Cleaning Lab wil ik LP's en Singles op mijn harde schijf plaatsen.

Hiervoor gebruik ik een platenspeler Akai met een USB uitgang.

Als ik nu als geluidskaart "USB Adio Codec" selecteer dan kan ik het ingangs volume voor het opnemen niet regelen. Het programma vermeld dat ik een mixerapparaat moet installeren. Waar kan ik zulk apparaat vinden?

Indien ik via mijn geluidskaart ga ("Realtek HDA Primary input") dan wordt de opname gestoord indien er een e-mail binnenkomt (geluid wordt eveneens opgenomen). Hoe komt dat?

Met vriendelijke groeten

Stanny:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Audacity, maar de regeling van de microfoon heeft geen invloed op de meterbalk.

Het opname volume is steeds te hoog ook als ik de slide van microfoon op 0.0 zet.

Eenmaal dat het ingangsniveau te hoog is dan krijg ik alleen maar hoge ruis op de opname.

Als ik Music Cleaning Lab gebruik dan kan ik het ingangsvolume ook niet verkleinen.

Groetjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nogmaals een proef gedaan met de volume regelaar van de microfoon, en ben tot de vaststelling gekomen dat het ingangsvolume wel degelijk te regelen valt. Maar op de meterbalk kan men het niet zien.

Alvast bedankt voor de assistentie:-):-)

Met vriendelijke groeten

Stanny:-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.