Ga naar inhoud

Problemen met installatie Service Packs


visionaire

Aanbevolen berichten

Onlangs clean install van Windows Vista gedaan. Al de drivers terug geïnstalleerd en alle mogelijke windows updates gedaan. Toen ik SP 1 wou installeren kreeg ik eerst de error met de talen. Nadien de juiste gedownload en geïnstalleerd (dacht ik). Zoals het hoort, herstart mijn notebook na de install maar nu blijkt dat de installatie van SP 1 mislukt is.

Foutcode: 0x800F082D. Ik ging naar de link voor de 'probleemoplossing' en kwam terecht op deze site: How to troubleshoot Windows Vista and Windows Server 2008 service pack installation issues

Vind nergens iets over mijn code terug. Wel lees ik: Support for Windows Vista Service Pack 1 (SP1) ends on July 12, 2011.

Geen probleem.

Verder lees ik ook: De ondersteuning voor Windows Vista zonder servicepacks is op 13 april 2010 beëindigd. Zorg ervoor dat Windows Vista wordt uitgevoerd met Service Pack 2 (SP2) als u beveiligingsupdates voor Windows wilt blijven ontvangen.

Service Pack 2 installeren gaat echter niet zonder eerst SP 1 geïnstalleerd te hebben.

Kan iemand mij helpen ?

Alvast bedankt voor het lezen,

visionaire

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.