Ga naar inhoud

Micro werkt niet op nieuwe PC.


Kaiser

Aanbevolen berichten

als dat weg is moet je geluid hebben, al is het ruis, t is toch al iets.

Dan zal het wel aan de drivers liggen waarschijnlijk.

Gebruik je een oudere geluidskaart misschien?

Zet eens het merk en type, dan kijken we eens.

Is het de on board, geef dan eens de gegevens van het moederbord, of het merk en model van de pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok, ik heb een Acer Aspire M3610. De gegevens over het moederbord kan ik eerlijk gezegd helemaal niet vinden. Heb een hele tijd gezocht maar wordt nergens iets over vermeld. Ook downloade ik een programmatje, dat alle gegevens die in je PC zitten weergeeft, maar toen ik keek by my moeder bord stond er 'Naam v moederbord -> Onbekend'. Zou iemand dit voor my kunnen opzoeken en ook de geluidskaart kunnen opzoeken? Het word stilaan tijd dat ik een oplossing vind voor mijn probleem :(.

EDIT: Dit is myn pc https://www.dynabyte.nl/artikel/22944/Acer-Aspire-M3610

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor programma heb je gebruikt om te achterhalen welk moederbord je hebt?

Wat ik gevonden heb is dat er "High Definition Audio 7.1" in je pc zit, dit is volgens mij van intel.

Ps. ik persoonlijk haat merken zoals compaq, packard bell & acer dus nu ook. Omdat er spul inzit waar niemand ooit gehoord van heeft. Weinig ondersteuning enzo. En vaak kun je je pc niet gebruiken om up te graden, bv geheugen wat je speciaal moet kopen van dat bepaalde merk. Het is jou geld, maar ik adviseer je om zo'n merkpc niet meer te kopen en er gewoon eentje samen te stellen.

Net gekregen op een ander forum. Kan iem me nu verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.