Ga naar inhoud

toegewezen grafische geheugen verhogen


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb eens mijn info over mijn prestaties bekeken en ik heb opgemerkt

dat mijn totaal beschikbaar grafisch geheugen 1308MB is

maar mijn toegewezen maar 64MB is

dus is mijn vraag,

hoe kan je dit verhogen? ik heb al eens op het internet gezocht en men zei dat je dit in je bios kunt veranderen.

ik heb dit geprobeerd maar ik kon nergens iets vinden voor mijn grafische instellingen te veranderen.

mijn video-kaart is een Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family

weet iemand hoe je dit kunt veranderen op een ander manier?

mvg stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst zou ik eens willen weten waarom je het video geheugen zou willen vergroten?

Het is volgens mij zo dat standaard 64Mb gebruikt word voor dag dagelijks werk met je laptop maar zodra je zwaardere applicaties gaat gebruiken dat dan die 1308Mb gaat gebruikt worden voor video.

Let ook dat dit shared geheugen is zoals Stegisoft zegt dus hoe meer je gaat toewijzen aan je graka hoe minder werkgeheugen je gaat hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk niet dat mijn geheugen veranderd waneer ik game want anders zo ik de meeste games kunnen spelen en dat is niet zo het geval

gewoon wat verhogen kan voor mij geen kwaad volgens mij zit al mij geheugen in mijn dag dagelijks werk en er wat van afnemen zal zoveel niet uitmaken

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.