Ga naar inhoud

mails verzenden op ander netwerk


LL89

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een website en een daarbij horend e-mailadres. Voor mijn mails gebruik ik outlook 2007.

Voor de binnenkomende mails heb ik ingesteld "pop.mijndomein.org". Voor de uitgaande mails biedt de host echter geen server aan dus heb ik daar gezet "smtp.skynet.be" (want ik zit thuis bij Belgacom). Als ik gewoon thuis ben, werkt alles perfect (kan mails sturen en ontvangen).

Ik moet echter regelmatig naar het buitenland. Daar kan ik dan echter geen mails meer verzenden via outlook (ze komen wel nog toe) (momenteel verstuur ik mails via de webclient maar dat is minder handig dan outlook).

Weet iemand hoe ik er kan voor zorgen dat ik vanop gelijk welk netwerk toch e-mails kan zenden via outlook?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is het niet mogelijk om het IP-adres van die mail-server ofzo op te geven? (dan ben je onafhankelijk van het netwerk)

Er moet toch een oplossing voor zijn, ik kan toch niet geloven dat al die mensen die regelmatig reizen telkens hun outlook instellingen gaan wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft te maken dat uw provider buitenlandse mail als spam aanziet.

Voor grote bedrijven ligt dat anders omdat ze meestal een eigen mailserver hebben.

Hier staat wel dat bij Belgacom wel kan maar bij Telenet is dat niet mogelijk.

(Enkel voor inkomende mail)

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.