Ga naar inhoud

Problemen met webcam tijdens Skype


Have0

Aanbevolen berichten

Goede avond,

mijn buurvrouw gebruikt skype om met haar broer in Amerika contact te houden.

Het geluid onderling gaat goed. Probleem is dat zij vanuit Nederland hem in Amerika wel ziet, maar zelf niet gezien wordt dus geen beeld van haar zelf. Bij testen blijkt dat ze ook zichzelf niet ziet met de webcam. Gaat om laptop met ingebouwde laptop. Gebruikt Windows XP. Wat kan ik doen om dit te verbeteren bij haar instellingen ?

Zou het te maken kunnen hebben met te weinig intern geheugen ? Maar de beelden die zijn doorkrijgt van Amerika zijn goed en niet schokkerig ? Wil haar helpen maar wat zou ik als eersten en tweeden moeten doen ? Bedankt alvast:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell latitude D531, ik moest ff wachten op haar antwoord. Ze voegde ook toe;"

gisteren heb ik samen met mijn vader de virusscanner er af gehaald en een ander er op gezet. Want ze zeiden dat die ik had vee cappaciteit kost van de computer.

Nu doet skype het wel alleen opstarten heeft hij problemen. Mijn beeld doet raar en geeft groene beelden. na ongeveer 2 minuten kom ik in beeld en dan doet spyke het.

We zijn weer een stap verder. Nu denkt mijn vader dat het aan mijn computer ligt. het is een geheugen probleem. mijn computer is te klein.

maar ik heb skype. mensen moeten maar even gedeult hebben en dan zie je mij. kan ik toch nog skype met mijn broer.

mijn laptop is een Dell latitude D531. Ik heb draadloos verbinding." Zou het hebben van te weinig geheugen het probleem toch kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het hebben van te weinig geheugen het probleem toch kunnen zijn ?

Dat betwijfel ik, daar als ik Google op het type laptop er 2GB geheugen inzit.

Men eerste gedachte gaat uit naar een mindere kwaliteit van het draadloos netwerk.

Gebruikt ze de laptop op een vaste plaats?

Heeft ze de mogelijkheid om bekabeld te verbinden met het internet?

Zou je eens kunnen nakijken hoeveel geheugen in de laptop zit, kijk eveneens even bij taakbeheer hoeveel geheugen er in gebruik is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.