Ga naar inhoud

Heel storend "klek"geluid.


Gast

Aanbevolen berichten

Onlangs Windows Vista vervangen door Windows 7.Wat ik nu tot mijn grote verbazing vaststelde is het volgende:Juist voor een liedje begint af te spelen hoor ik een heel storend en luid "KLEK" geluid,onbegrijpelijk,en het vreemde is dat sommige liedjes dit uitermate storend geluid niet hebben.Dezelfde liedjes staan op mijn mp3 uiteraard,en daar hoor je nergens dit irriterend geluid net voor afspelen van liedjes,zoals het vroeger ook was voor ik vista door windows 7 verving.Het onlogische is dat bij het ene liedje het wel te horen is en bij andere niet,ook van dezelfde vertolker bv.Dit is zo bizar,dat het misschien ongeloofwaardig over komt,maar ik zit er wel mee.

Bedankt bij voorbaat.

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de nodige en drivers geïnstalleerd na de installatie van windows 7?

Meerbepaald de chipset drivers, driver van videokaart, voor je audio,.........

Indien merk-PC gef het merk, model, modelnummer door.

Doe ook het volgende:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc is aangekocht in januari 2008,kan dat dan dat mijn pc te oud is voor windows 7,is dus nauwelijks 3,5 jaar oud,ik hoop dat dit een vergissing is hoor.

Bedankt voor de moeite anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kan je alles nog eens nalezen.

Ook vindt je er Windows upgrade advisor, gebruik het eens om je PC te testen of windows 7 mogelijk is.

Het probleem is dat Dell geen Windows 7 drivers ter beschikking stelt voor jouw PC., indien je PC toch windows 7 aankan, kan je enkel met de drivers voor vista proberen.

Of je drivers zoeken aan de hand van je hardware.

Maar doe eerst eens die test om te zien of je PC geschikt is voor windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel hartelijk dank voor ALLE hulp,mijn pcvriend zal me binnenkort helpen,ongetwijfeld met jullie informatie,hartelijk dank hoor.

Zal later iets laten weten,maar mijn vreugde in pc's is bijzonder hard gezakt,ik vertik het om een nieuwe te kopen na 3,5 jaar,met al de chinezen maar niet met den dezen.

Groetjes,

rudy.

Zalig Pasen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand hielp mij,halle***ja,hij verving de windows media player door een andere player,namelijk door VLC media player,dus die player als standard player ingesteld,geluid terug normaal,klekgeluid verdwenen,en ook visualisaties goed te zien,was een andere discussie die ik had opgestart.

Blij dat ik ook andere daarmee kan helpen,bedankt voor de vriendelijke steun hoor.

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.