Ga naar inhoud

Outlook Express


Gast Fienemie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Dit weekend probeerde ik mijn mail binnen te halen maar ik kreeg altijd een foutmelding van de server (telenet).

Een tijdje geleden had ik het zelfde probleem en ik dacht dat er teveel mails in mijn inbox zaten (ongeveer 800).

Toen heb ik er een paar 100 van verwijderd en het probleem was opgelost.

Maar nu wou ik hetzelfde gaan doen, maar plots ben ik al mijn berichten in mijn postvak in kwijt.

Via zoeken heb ik de map gevonden waar de mails zijn opgeslagen (archief) en daar staan ze nog in (postvak IN.dbx) ongeveer 2GB.

Het probleem is dat ik ze niet meer terug kan oproepen.

De rest ziet er vrij normaal uit (postvak uit, verwijderde items enz...)

Ik heb ook al een nieuwe identiteit gemaakt en dan geprobeerd de postvak IN file te kopieren maar dat lukt ook niet.

Mijn vriendin heeft ook een andere identiteit en aan haar mails is ook niets veranderd.

Zou iemand mij kunnen voorthelpen aub?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

Gunther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je het originele bestand Postvak In.dbx nog hebt, zou je eens kunnen proberen of je dit nog kan kopiëren of plakken op zijn standaardlocatie. Daarvoor moet je zijn op : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express.

In die map Outlook Express zitten ook al de andere .dbx-bestanden. Indien het lukt om het bestand daar te krijgen, moet je het ook opnieuw kunnen openen met OE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.