Ga naar inhoud

spamprogramma vista antivirus verwijderd, internet werkt nog steeds niet?


Aanbevolen berichten

ja dat snapte ik dus al, maar het ging niet om het in of uit schakelen maar om hem weer te laten werken.

als ik dus op windows defender klik opent hij niet maar krijg ik weer de foutmelding:de toepassing kan niet worden geinitialiseerd: 0x80070006. de ingang is ongeldig.

dat krijg ik dus ook elke keer als windows opstart maar ook als ik het handmatig open.

verder kan ik hem dus niet verwijderen en opnieuw installeren omdatie ingebakken in vista zit.

als ik op de windows site zoek krijg ik alleen system restore maar dat is in mijn geval niet mogelijk.

denkt u dat de volgende tip zal helpen?:

windows defender - www.ms-news.net

het gaat hier om een geval van pgrade van xp naar vista maar dat is niet mijn situatie.

ik hoor graag van u,

groeten kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik zie zelf geen verschil tussen de 2 pagina's want volgens mij zijn ze precies hetzelfde.

maar ik heb het geprobeerd en de sleutels aan het register toegevoegd maar er is niets veranderd.

ik krijg nog steeds de foutmeldig als windows opstart.

ook snap ik niet dat er onder staat:

NOTE:Its easier if you save them both to your desktop

ja kan toch niet 2 bestanden in dezelfde map (of buroblad) zetten als je ze precies hetzelfde moet noemen?

en waarom moeten ze perse hetzelfde heten?

als je gewoon op die laatste dubbelklikt worden de waarden toch gewoon toegevoegd ongeacht hoe het bestand heet? (als het maar op .reg eindigt)?

ik krijg toch nog steeds die melding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk ... bij nader inzicht zijn beide oplossingen (en zelfs de poster ervan) identiek. Maar ook alle andere oplossingen van dit probleem, komen terug naar deze registerfix. Sommigen slagen er in het probleem op te lossen, anderen dan weer niet.

Een mogelijk oplossing - die in de meeste gevallen wél werkt - is het teruggaan naar een herstelpunt vóór de problemen zijn gestart. In jouw geval lijkt het me best om een hersteldatum te nemen die voor 1 mei ligt (dan heb je gemeld dat je een virusprobleem had). Indien dat al enige dagen eerder het geval was, neem je ook via systeemherstel een herstelpunt dat enkele dagen eerder lag. En kijk dan eens of niet alleen het virusprobleem, maar ook het probleem met Windows Defender is opgelost ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , maar dat is in mijn geval ook geen optie omdat ik elke keer maar 1 herstel punt heb.

Kan het dat door ruimtegebrek Windows maar 1 herstel punt kan bewaren?

Ik heb er maar 1 van gister, die ik vorige week zelf genaakt heb is ook alweer weg??

Ik denk dat er nog maar 1 optie is ,

Windows defender uitzetten en een alternatief programma erop zetten

Dat hetzelfde doet, spyware blaster of guard ofzo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat er maar 1 herstelpunt blijft bestaan. Normaal moet er voldoende ruimte aanwezig zijn om meerdere herstelpunten te kunnen bewaren.

Indien je Windows Defender zou uitschakelen, zou ik je aanbevelen om Spyware Blaster als alternatief te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hallo,

ik heb intussen windows defender maar uitgeschakeld en spyware guard erop gezet,

ik had eerst uw advies opgevolgd en spyware blaster erop gezet, maar die wilde niet automatisch

opstarten met windows, ook niet als ik een link in de map opstarten kopieerde,

maar spyware guard werkt perfect, dus hou ik die maar,

de boel is opgelost, ik wil jullie echt heel erg bedanken,

want zonder jullie was het me niet gelukt,

toppie en de groeten,

kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.