Ga naar inhoud

laptop problemen, processor? hirens cd?


Aanbevolen berichten

hallo mensen,

ik heb een vraag.

mijn laptop, dell ding van jaren oud, maar windows xp werkt steeds goed genoeg, vertoont kuren die ie al eerder gaf maar steeds kon dat gefixt worden.

ik weet alleen niet hoe dat is gebeurd.

problemen:

* laptop wordt heel heet

* cpu heel hoog vaak

* als ik gewoon iets aanklik op een website (ik werk met mozilla firefox) moet ik vaak lang wachten, loopt een soort van vast, krijg dan gewoon het zandlopertje minimaal 30 sec maar meestal wel een minuut. kan dan dus niets doen met internet, krijg ik not responding onzin.

* laptop werkt in het algemeen langzamer

in het verleden lag het geloof ik aan mijn processor en kon het opgelost worden met een paar testjes van de hirens cd.

nou heb ik verschillende soorten hirens cd's gedownload, maar ik heb geen idee wat ik er mee moet.

ligt het inderdaad weer aan de processor, en heb ik iets aan die hirens cd? zo ja, welke versie/testen?

ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

(be gentle, i'm a leek)

alvast bedankt!

femke

(als dit nu twee keer is gepost, sorry, ik kreeg die welkomsmail heel laat, dus dacht dat het niet was geplaatst.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.