Ga naar inhoud

Nieuwe PC voor multimedia gebruik


Aanbevolen berichten

...Als optische schijf kan je de Sony Optiarc AD-7240S gebruiken....

Ik vind deze niet terug in de lijst van Azerty...

Ik heb het lijstje wat aangepast en het ziet er voorlopig zo uit:

Samenstelling

Ik woon in West-Vlaanderen doe ik dan mijn aankoop best bij HCW?

Iemand een voorstel om prijs wat af te ronden naar 1000 zonder kwaliteitsverlies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat ik kan zeggen is dat die SSD er dan uit moet, de brander die je wilt zie ik er ook niet meer tussen staan.

HCW bevind zich op de volgende plekken:

bruggen

mechelen

gent

leuven

en azerty zit in raalte, dus je moet zelf maar even beslissen wat voor jouw het makkelijkste is, je kunt het ook altijd laten verzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb jullie voorstel voorgelegd aan enkele computerhandelaars in de buurt en dit voorstel is qua prijs toch interessant:

Intel core i5 2400

8 GB ram geheugen Kingston DDR3 PC1333

Intel desktop board DH67BL

HD seagate 1TB SATA

Intel SSD 80GB

DVDRW Dual layer

Aopen case QF50H

Geforce 240GTS 1GB grafische kaart

Lan 10/100/1000

9 usb 2.0 ports

Media reader writer

Firewire poort

zal deze samenstelling voldoen aan mijn eisen?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is nogal een verschil qua videokaart :o, volgens benchmarks is de GTX 560TI ongeveer 3x zo goed als een GTS 240.

ik blijf bij mijn standpunt dat het beter is om de ssd er uit te halen. dan hou je ruimte over in je budget om een betere HDD te nemen en een beter moederbord.

dit is waar ik op uit kom als ik het aanpas naar mijn idee:

azerty

je hebt dan als nog 2TB die je in eerste instantie wou, maar dan op 2 snelle HDD's. het moederbord, de processor en de videokaart zijn beter. meer mogelijkheden tot upgraden aangezien dit moederbord betere PCI expres aansluitingen heeft.

maar het is jouw keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.