Ga naar inhoud

Na Combifix: - geen enkel programma kon opstarten


WaWa

Aanbevolen berichten

Beste forimvrienden,

[1]Ik heb «Combofix« eens terug opgestart. Na het verloop ervan kon ik geen enkel programma openen. Na herstart wél. Dit had ik de vorige keer niet.

[2] Daarna ging »Winkey+R > ComboFix /Unintall« ook niet.

[3] Ik zat weer met de »Qoobox« die ik maar niet kon verwijderen, tenzij met het toekennen van machtitingen. Maar... ik ben toch administrator?

>>> Wat heb ik hier misdaan? <<<

mVg.,

WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix zonder aanleiding gebruiken is niet echt een goed idee. Daar is het tooltje iets té ingrijpend voor. Het feit dat je nà gebruik geen programma meer kan openen is me onbekend. Het verwijderen van Combofix doe je inderdaad met Combofix /Uninstall ... maar heb je bij het intikken na Winkey+R ook rekening gehouden met de spatie vóór de slash ? Want dat wordt wel eens over het hoofd gezien en dan kan Combofix niet verwijderd worden. En Qoobox zou je zowel mét administratorrechten, als zelfs zonder die rechten moeten kunnen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Bedankt om te reageren.

[1] Omdat toch éénmaal per dag, ofwel Windows Verkenner, ofwel IE9, het opgaf en ik ze moest herstarten, dacht ik Combofix er op los te laten. Na het herstarten van de pc ging het weer goed (tot nu toe). Vóór zo een experiment maak ik altijd eerste een Image van mijn C:-schijf. Zo kan ik altijd herstellen en is op 30 min. mijn pc weer als voorheen.

[2] ComboFix /Uninstal heb ik goed ingegeven en »Uitvoeren« zei me het bestand niet te kunnen vinden.

[3] De map Qoobox verwijderen ging niet zonder slag of stoot. Ik heb al de interne bestanden één voor één verhoogde rechten moeten geven en pas als Qoobox leeg was kon het ook deleten.

Staat er me nog iets te doen om zeker te zijn dat ik niets verprutst heb?

m.v.g., | WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk voor Combofix nog eens op je C-partitie. Daar zou een map moeten staan C:\Combofix. Indien die aanwezig is, mag je die manueel verwijderen. Is dat niet meer het geval, dan is Combofix toch - op één of andere manier - verwijderd en hoef je verder niets meer uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

In de C:\ is geen Combofix te vinden. Alleen een Combofix.exe in Downloads.

Moet die ook weg?

Bedankt op voorhand voor je antwoord. Daarna kan ik het als OPGELOSt markeren.

Groetjes.

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je Combofix naar je Downloads gehaald en niet naar de normale locatie : het Bureaublad. Maar geen probleem ... als je het uit die Downloads weghaalt is alles OK.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.