Ga naar inhoud

Dell laptopbatterij laadt niet op.


Aanbevolen berichten

Dank Asus voor je snelle reactie !

Ik ben inderdaad ook héél benieuwd !

De Windows7 installatie is wel voor deze avond, overdag ben ik op mijn werk.

Nu dus ook.... 36_1_13.gif

Ik ga wel een ‘clean’ install doen. Dus geen upgrade van Vista -> Windows7

Thx voor beide linken, boordevol noodzakelijke informatie

Inderdaad, eerst de data en pix die ik wil behouden back-uppen.

Ik heb een externe HD van Samsung (1,5 GB)…een echte aanrader trouwens : prijs <-> kwaliteit

Ik hou jullie op de hoogte !

Equinox

---------- Post toegevoegd om 10:02 ---------- Vorige post was om 09:57 ----------

By the way....thx voor de 2 linken, boordevol noodzakelijke en interesante informatie !

Deze zullen van pas komen !

Equinox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus en gelijkgestemden !

Ik installeerde met succes de Windows7 Ultimate op mijn Dell laptop.

Ik moet eerljik zeggen, dat dit een enorme vooruitgang geeft in snelheid en performatie van mijn laptop.

Kben...wat dit betreft, uitermate tevreden.

Tot mijn spijt wordt wel, nog steeds, de batterij niet door de AC power adaptor opgeladen.

Maar...en nu komt het goede nieuws....ik weet nu wel, welke de reden is !!! YEAH !!!! 4_1_210.gif

Mijn laptop weet héél goed, dat de AC power adaptor aangesloten is, maar 'herkent' deze niet, en wil daarom de AC power adaptor niet gebruiken om de accu op te laden.

Zoals ik reeds eerder vermelde, is de AC power adaptor niet origineel van Dell, maar wel identiek dezelfde, voltage, ampère e.d.

Nu komt mijn vraag ......  Is er iemand die weet, waar je deze specificatie voor de AC power Adaptor manueel kunt invullen...en, of dit uberhaubt mogelijk is ????

Hartelijk dank bij voorbaat !! Equin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Equinox,

je kan eventueel nog checken via apparaatbeheer --> accu, om daar de stuurprogramma's bij te werken...

Eerlijk gezegd ben ik voorstander van het gebruik van originele onderdelen, net om dergelijke scenario's te vermijden...nu, blijkbaar is het ene merk daar gevoeliger aan dan het andere...we hebben hier een Medion laptop die perfect laadt met een originele Asus-adapter.

Ik vond hier (klik er op) een Dell adapter die 'als origineel wordt aangeboden'...afstand is niet zo ver van jouw locatie, misschien loont het wel de moeite om eens met je laptop tot bij de aanbieder te gaan?...:hmmmm:

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Asus...dit is de eerst èn de laatste keer....dat ik dit doe !

Voor de paar € dat ik de AC power Adaptor goedkoper kon kopen, heb ik reeds héél veel kopzorgen gehad !!

Dit loont zich inderdaad niet !

Thx voor de link....Aarschot is inderdaad helemaal niet zo ver van bij mij !

Ik zal met die persoon contact opnemen.

Hartelijk dank voor je geïnvesteerde tijd in mijn pc-probleem !

Ik hou je op de hoogte !

Equinox 36_13_10.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.