Ga naar inhoud

Interne Grafishe kaart vervangen door een externe


Aanbevolen berichten

Hey forum,

Het wonde rsi egschiet ik heb een nieuwe grafishe kaart hehe.

Ik heb de oude (nog zeer goed btw) vervangen door de nieuwe werkt perfect neits op aan te merken.

Maar de computer hiernaast heeft geen grafishe kaart en gebruikt de interne moederbord chipset. Nu wil ik de kaart in eht moerbord steken past perfect.

Maar nu het ding wordt niet herkent als de video kaart, ik krijg steeds de intel grafishe kaart (de interne dus) ? Kan geen drivers instaleren zolang de hardware niet herkent wordt.

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Tim,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de pc waar je grafische kaart niet herkend wordt, voer het volgende eens uit.

Kijk eens of je een modus voor de gebruikte grafische kaart kunt kiezen in je BIOS.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Zo krijgen we een overzicht van je hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.