Ga naar inhoud

pouwer point


Aanbevolen berichten

Ik werk met het programma ecridemail. Wanneer ik echter een pp binnen krijg met een e-mail en ik doe die open dan krijg ik alle fotos te zien links in beeld en de pp in het midden van het scherm. Als ik die open doe met een ander e-mail programma kan ik die bekijken over mijn volledig scherm. Wat is er is bij de instelling van ecridemail en hoe kan ik dit verbeteren zodat ik een pp presentatie normaal kan bekijken.

groetjes en reeds bedankt voor het antwoordje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat als je na het openen van de powerpoint op de toets F5 drukt?

Waarschijnlijk staat er in Incredimail een instelling die belet dat presentaties automatisch starten na het openen. Ik gebruik dit programma niet dus zal het moeten opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jurgen

Bedankt voor de reactie. Met de toets f5 werkt het systeem. Mogelijks is er toch een instelling in credimail die moet aangepast worden. Moest u het vinden zou dit de zaak wat gemakkelijker maken. Voor clarkie ook mijn beste dank ik zal wachten tot ik mogelijks via Jurgen een gemakkelijke oplossing aangeboden krijg.

mvg en nogmaals bedankt:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.