Ga naar inhoud

extra mailadres AANMAKEN


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb eigenlijk het idee, dat ik een heel simpele vraag ga stellen. Helaas kan ik nergens het antwoord vinden (vraag is mogelijk te makkelijk)

Ik gebruik in windows 7 het mailprogramma "windows mail". Ik heb ooit een antal mailadressen aangemaakt en deze ook in het mailprogramma ingesteld. Ik wil echter nog een mailadres aanmaken. Ik weet het niet meer en ik kan het ook niet vinden.

Elke keer kom ik tekst tegen hoe ik het mailadres moet INSTELLEN. Dat is me wel duidelijk,(geloof ik) maar ik moet het adres EERST NOG MAKEN. Hoe gaat dat (ook al weer)?

bedankt alvast

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij welke provider of webmail wil je een adres aanmaken? Telenet, Belgacom, Hotmail, Gmail, Yahoo of ......?

Mijn provider is KPN. In 2006 heb ik mijn eerste mailadres aangemaakt, dat eindigde op @kpnplanet.nl. "kpnplanet" wordt echter nu niet meer gebruikt (mijn adres is wel ongewijzigd gebleven) Nieuwe mailadressen eindigen nu op @kpnmail.nl.

Ik gebruik Windows mail (dus niet windows LIVE mail)

---------- Post toegevoegd om 10:26 ---------- Vorige post was om 10:25 ----------

windows mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.