Ga naar inhoud

Nti cd dvd maker


Aanbevolen berichten

Gebruik voor het branden van m'n foto's het reeds geïnstalleerd NTI CD DVD MAKER op de pc. Tot hiertoe nog nooit problemen ondervonden. Alleen de laatste tijd wil het steeds minder en minder foto's op 1 cd branden. Hoe komt dit? moet ik ergens iets veranderen in de instellingen. Vroeger kon ik op een cd van 702 MB gewoon 700 MB foto's branden, nu zijn m'n foto's 668 MB en nog steeds wil hij deze niet branden op 1 cd. Weet iemand raad hiermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, staat standaard op m'n pc - vroeger Nero op pc was wel beter

als ik al m'n foto's selecteer kom ik op 668 MB en die wil hij niet branden op 1 cd van 700 MB. Normaal kan er 688 MB op en dan zie ik nadat die gebrand nog altijd een kleine vrije plaats over

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat zal geen probleem geven, ligt niet echt aan de CD (gebruik steeds dezelfde) - ik weet het niet ben er nog steeds mee bezig (met foto's kleiner en kleiner te maken) tot het wel

zal lukken, neemt nogal veel tijd in beslag - gaat nl over 1 reis en wil ze samen op 1cd krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.