Ga naar inhoud

Laptop blokkeert na installatie bitdefender


ronnie

Aanbevolen berichten

Op een laptop fujitsu siemens heb ik bitdefender geïnstalleerd sindsdien is het starten verschrikkelijk langzaam en éénmaal het beginblad geopend is kan het klikken op de programma's geen resultaat geven. Alleen ctrl + alt +del opent taakbeheer onmiddellijk ook geblokkeerd (reageert niet). Veilig modus zonder resultaat. Niet mogelijk op configuratiescherm de software programma's op te roepen om eventueel te verwijderen. Bedankt voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de 'foutmelding' in Veilige modus? Krijg je het daar ook niet verwijderd via Configuratiescherm/Software programma's?

Probeer BitDefender te verwijderen met de "Bitdefender Uninstall tool" dat u hier vindt (zie kopje "Uninstalling Bitdefender using the uninstall tool")

Hebt u misschien een ander anti virus programma op de pc staan buiten BitDefender? U mag steeds slechts één anti virus programma geïnstalleerd hebben, anders raakt Windows in de war.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar twee problemen het lijkt of ik veilig modus niet kan openen. Na F8 gedrukt te hebben kan ik kiezen om in veilige modus te openen maar erop klikken met de toets enter geeft geen resultaat zelfs na een lange wachttijd. Normaal starten geeft me de mogelijkheid na heel lange tijd (meer dan 30 minuten) configuratiescherm te openen te klikken of software om programma's te verwijderen maar andermaal lang wachten helpt niet. Na een zekere tijd blokkeert het programma. U hebt gelijk de gebruiker van de laptop heeft volgens mij de vergissing gedaan bitdefender te installeren zonder vorige antivirus volledig te verwijderen. Maar daar kan ik ook niet aan. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak ik misbruik van uw hulpvaardigheid met de volgende vragen? Ik kan uninstall bitdefender op mijn computer installeren. Ik beschik over een externe harde schijf omega. Mijn vragen. Kan ik dan uninstall op die harde schijf kopiëren? Op welke wijze kan ik dan de harde schijf aan de laptop verbinden? U hebt het begrepen ik ben voorbij de grenzen van mijn computerkennis!!! Ik heb echt hulp nodig. Is het mogelijk mij de procedure uit te leggen. Hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Uninstall Bitdefender naar je computer. (download het bijvoorbeeld naar je bureaublad van je computer)

Steek vervolgens een stickje in je computer.

Daarna rechtsklikt u op het gedownloade "Uninstall Bitdefender" (dat je op het bureaublad hebt gekopieerd) en kies Kopieren

Daarna gaat u in de verkenner naar het stickje en kiest u Plakken. Op die manier staat de uninstall van Bitdefender op het stickje

Steek vervolgens het stickje in de laptop. En dubbelklik op het stickje op Uninstall Bitdefender zodat het geinstalleerd wordt op je laptop. Er zal een snelkoppeling verschijnen op het bureaublad van je laptop. Dubbelklik op die snelkoppeling en de uninstall begint.

Ik hoop dat je er wat aan uit kunt. Anders vraag je het maar. De andere helpers kunnen je misschien meer tips geven of het eenvoudiger uitleggen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik jullie allen hartelik danken. Gebleken is dat professioneel hulp nodig was om de problemen op te lossen. Zelf had ik het niet kunnen doen. Het was onmogelijk langs de normale procedure programma's te verwijderen. De computer is nu helemaal OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.