Ga naar inhoud

Automatische meldingen in mailbox via google (of een andere toepasssing ?)


Tiago

Aanbevolen berichten

Beste,

Naar verluidt zou je via Google (of gaat het om een andere toepassing ?) een automatische melding kunnen krijgen in je mailbox (ik gebruik Outlook – Office 2010) telkens een bepaalde woordcombinatie op één of andere manier nieuw op het internet wordt behandeld, gecommentarieerd of gewoon verschijnt.

En tijdje geleden had één van mijn vrienden dat gedaan (maar hij weet spijtig genoeg niet meer hoe) om op de hoogte gehouden te worden van de evolutie van een bepaald product waarvan hij de exacte naam had ingebracht. En telkens er op welke site ook iets nieuws over dat product verscheen , werd hij daarvan verwittigd. Heel handig.

Misschien weet U hoe zulk systeem juist in zijn werk gaat en hoe en wat ik moet doen om dat te installeren.

Alvast hartelijk dank bij voorbaat.

Tiago

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien bedoelt u dit.

De functie heet "Google Alerts".

U moet gewoon een zoekwoord ingeven én uw email, en op die manier wordt u op de hoogte gehouden over artikels, updates, veranderingen,... dat met dat trefwoord te maken heeft.

Bij "Hoe vaak" kan je zeggen hoe dikwijls dat je een email wil.

Meer info hier.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.